PRP İle Kireçlenme Tedavisi

PRP İle Kireçlenme Tedavisi

PRP (Trombosit Zengin Plazma), kas ve iskelet sistemi hastalıklarının tedavisinde ve doku ve kıkırdak hasarının onarımında son derece başarılı sonuçlar vermiştir.

Bir PRP tüpünde sizden alınan 8-10 cc kanı 15 dakika santrifüjleyin. Santrifüjleme sırasında, kanın kırmızı ve gereksiz kısımları PRP tüpünün altında çökerken, büyüme faktörleri ve sitokinler tüpün üstünde yoğunlaşır. Bu trombositler bir şırınga ile solunur ve hastanın diz eklemine enjekte edilir. PRP tedavisi ağrıyı hafifletmez. Ameliyattan 15 dakika sonra aktive edilebilir ve diz yaralanmasını onarmaya başlar. PRP’nin etkilerini yavaş yavaş hissetmeye başlıyoruz ve ortalama 1 hafta sonra iyileşmeye başladığınızı hissedeceksiniz. Normal süreçler bu şekilde çalışmasına rağmen, operasyonu yapan kişinin kalsifikasyon seviyesi, diz eklem sağlığının önemi ve yaşları başarılı tedavi için en önemli faktörlerdir.

PRP Kaç seans uygulanır?

Diz eklemi tedavisi için ilk kez Prp kullanırken, 3 kurs önerilir. Aralık en az 5 gün ve en uzun 21 gün olmalıdır. Bu sürenin en önemli amacı, hücre yenilenme döngüsünde (vücudumuzda 21 gün arayla) Prp tedavisi uygulayarak diz eklem tedavisi için Prp kullanımını en üst düzeye çıkarmaktır.

5-21 günlük aralıklarla 3 kez tekrarlandığında, Prp ile diz tedavisi en yüksek etkiyi gösterdi. Önerilen PRP oturumu sayısı maksimum etkinlik içindir, ancak zorunlu değildir. Her prp tedavisi kursu dizinizde kalsifikasyon, kıkırdak hasarı, bağ ve menisküs hasarı sağlayacaktır.

Prp diz eklemi tedavisinin başarısı kişiden kişiye değişir, çünkü prp terapisi, yaşı, genetik yapısı, vücudun iyileştirici gücü ve tedavi ihtiyaçları nedeniyle her bir kişi için hastanın kendi kanından biyoremediasyon (doku iyileşmesi) başlatır. Ayrıca farklı. Her hasta PRP diz eklem tedavisi ile pozitif fakat farklı sonuçlar elde etti.